Антигистаминные препараты почти не помогают при экземе и могут вызывать побочные эффекты

Пероральные антигистаминные препараты, которые часто назначают пациентам с экземой для уменьшения зуда, вероятно, не приносят существенной пользы. Бол...

Однократный приём псилоцибина может менять работу мозга на несколько недель

Однократная доза псилоцибина — психоактивного вещества, содержащегося в некоторых видах галлюциногенных грибов, — может вызывать изменения в работе мо...

Нормальный уровень кислорода не исключает опасную одышку

Нормальные показатели насыщения крови кислородом не всегда означают, что человек дышит свободно и не испытывает серьёзного дискомфорта. Новое исследов...

Учёные раскрыли загадку молекул пыльцы ржи, связанных с борьбой против опухолей

Химики из Северо-Западного университета в США решили научную загадку, которая оставалась открытой почти 30 лет. Речь идёт о двух необычных молекулах, ...

Старый препарат помог ученым открыть новый механизм работы почек

Исследователи из Mayo Clinic обнаружили ранее неизвестный механизм, с помощью которого почки регулируют водный баланс в организме. Это открытие может ...

Овочі та фрукти захистять від діабету другого типу

Овочі та фрукти захистять від діабету другого типуРясна кількість овочів і фруктів у раціоні може істотно знизити ризик розвитку діабету другого типу, як заявили нещодавно вчені Кембриджа (Великобританія).

Ісследованіе передбачало участь більше 3 700 чоловік віком від 40 до 79 років, які на самому початку експерименту протягом двох тижнів вели щоденник, де детально описували режим харчування. У результаті протягом одинадцяти років спостережень у 653 чоловік було відзначено розвиток діабету другого тіпа.

Проаналізіровав відомості з щоденників учасників, вчені встановили, що цьому захворюванню набагато рідше були схильні ті, хто їв велику кількість фруктів і овочів. І тільки у 16% добровольців з групи, яка вживала щодня приблизно шість порцій овочів і фруктів щодня, були діагностовані діабет. А от серед тих, хто нехтував рослинною їжею і з'їдав менше двох порцій на день, діабет розвинувся у 21%.

Одна порція, за оцінкою дослідників, має на увазі півчашки свіжоприготованих овочів або один шматок свіжого фрукта середніх розмірів.
Когда були враховані такі фактори, як вага, періодичність занять спортом, куріння і рівень освіти, виявилося, що перевага до вегетаріанським стравам зменшує ризик діабету майже на 21%. Крім того, з'ясувалося, що постійна присутність в раціоні овочів і фруктів не менше шістнадцяти різних видів зменшує шанси стати діабетиком на 40% порівняно з щотижневим вживанням лише восьми видів.

Тем не менше, вчені повідомили про необхідність додаткових досліджень для того, щоб представити більш міцні докази захисних властивостей овочів і фруктів у боротьбі з діабетом другого типу. Незважаючи на це медичні фахівці все-таки рекомендують з'їдати не менше чотирьох-п'яти порцій свіжих або приготовлених овочів і фруктів, що збагатить організм різними вітамінами і мінералами, а також корисними волокнами та хімічними елементами, які допоможуть запобігти пошкодження клітин, що призводить до хронічних болезням.
Подробние опису дослідження були опубліковані у виданні Diabetes Care.


Комментарии:

Оставить комментарий

Загадочное зарево над Тихим океаном..

Загадочное огненно-красное зарево заметили два летчика, пролетая неподалеку от берегов Камчатки. Самолет совершал полет из Гонконга на ... подробнее

Как уменьшить свой аппетит..

Абсолютно все диеты направлены на то, чтобы сжечь лишний вес как можно быстрее. Разумеется, создатели диет не задумываются над ... подробнее

Сентябрьские хлопоты дачников..

В конце августа — начале сентября грядки в огороде пустеют. Собран урожай кабачков, баклажанов, томатов, лука, моркови, одна лишь зимняя ... подробнее

Все замечания и пожелания присылайте на info@greenrussia.ru.
Зеленая Россия – портал для дачников России. Все права защищены и охраняются законом. © 2007 - 2026.

При использовании материалов сайта, активная ссылка на www.greenrussia.ru обязательна.