Созданная искусственным интеллектом универсальная вакцина против коронавирусов успешно прошла первое испытание на людях

Ученые сделали важный шаг на пути к созданию вакцин нового поколения. Исследователи из Кембриджского университета совместно с биотехнологической компа...

Ученые создали биологический «обходной путь» в мозге, который может повысить устойчивость к стрессу

Нарушенные или поврежденные связи между нейронами лежат в основе многих неврологических и психических расстройств. Обычно такие состояния пытаются кор...

Устойчивая к лечению депрессия может поддаваться комбинациям уже известных препаратов

Многие люди с большим депрессивным расстройством не получают заметного облегчения от стандартных методов лечения. Даже современные антидепрессанты пом...

Ученые смогли обратить диабет у мышей с помощью выращенных в лаборатории инсулиновых клеток

Ученые из Швеции сообщили о важном шаге в разработке потенциального метода лечения диабета 1-го типа. Исследователи создали более надежный способ полу...

Крупное исследование выявило сильную связь между депрессией и проблемным употреблением каннабиса

Новое крупное научное исследование показало, что между большим депрессивным расстройством и расстройством, связанным с употреблением каннабиса, сущест...

Дієти на кефірі

Здоровье и красота13-07-2014, 01:46Русская версия: Диеты на кефире
Дієти на кефіріЯкщо ви збираєтеся схуднути за допомогою дієти на кефірі, то майте на увазі, що вам буде потрібно запастися величезним мужністю і великою силою волі. Витримати її не так-то просто! Однак, дієти на кефірі досить результативні. Якщо ви - той самий цілеспрямована людина, то з нашої статті вам буде корисно дізнатися, що з себе представляє дієта на кефірі, і ознайомитися з двома прикладами дієти кефіру, які допоможуть швидко похудеть.

Но є у дієти на кефірі і очевидні корисні сторони. Вони насичують організм мінералами кальцію, калію і фосфору. Є сприятливими для доброго здоров'я очей, травної системи, благотворно впливають на стан шкіри, обличчя набуває свіжість і приємний колір. Основною причиною цих переваг є наявність в напої большого кількості вітаміну А. Деякі дослідження показали, що дієти на кефірі добре допомагають людям, що страждають від депресій і зазнають тривалий стрес. Якщо зовсім серйозно віднести до процесу схуднення, то можна придбати спортивне харчування дешево, порадившись з консультантом - спеціальні продукти допоможуть не відчувати почуття голоду і втрачати жирову «прошарок» в той час як м'язи будуть зміцнюватися (при відповідних фізичних навантаженнях).

Діети на кефірі дають швидкий результат і допомагають очистити організм від токсинів. Їх секрет полягає в низькому вмісті калорій.

9-денна дієта на кефіре

В цій дієті головною умовою є те, що необхідно щодня приймати не менше 1,5 літра кефіру з масовою часткою жиру 1%. Перші три для здадуться найважчими, тому що ваш організм буде реагувати на новий режим раціону. Перед початком дієти приблизно дня за 2 слід утриматися від вживання важких продуктів, особливо це відноситься до хліба, свинині, солодощів і різним смаженим продуктам. Сама 9-денна дієта на кефірі також включає в себе фрукти та овочі, м'ясо птиці, яловичину і рибу. Важливою умовою в цій дієті є заборона на спільне вживання фруктів і овочів в один день. Найбільш відповідними фруктами є кавун і яблука. А ось бананів і винограду слід уникати, тому що вони занадто калорійние.

Меню 9-денної дієти на кефіре

1-й день: Необхідно випити принаймні 1,5 літра кефіру. Якщо вам захочеться більше, то ви можете не турбуючись собі це дозволити.
2-й день: 5 відварених картоплин + кефір в необмежених колічествах.
3-й день: 100 г відвареної курки + 1,5-2 літра кефіра.
4-й день: 100 г відвареної яловичини + 1,5-2 літра кефіру.
5-й день: 100 грам смаженої риби + 1,5-2 літра кефіру.
6-й день: 1 кг фруктів або 1 кг овочів + 1,5 літра кефіра.
7-й день: тільки кефір в необмежених колічествах.
8-й день: день води. Вода, чай, свіжовичавлені сокі.
9-й день: 100 грам вареної курки + кефір.

После завершення 9-денної дієти плавно переходите до нормального харчування. Спочатку вживайте легкі або рідкі продукти. Не рекомендується споживання хліба, випічки і смажених продуктов.

Предупреждение: 9-денну дієту на кефірі можна практикувати 1 раз в 3 місяці. Не частіше!
Строгій 3-денний раціон на кефіре

Ета 3-денна дієта включає в себе необмежене споживання фруктів (краще всього, якщо це буде зелене яблуко або кавун) і необмежену кількість кефіру. Вважається, що в ці дні легко втратити до 4-х кг. Слідувати цій дієті можна також не частіше 1 разу на 3 месяца.

Важно: переходити з дієти до нормального харчування слід плавно, і по завершенні остерігатися «ефекту сарани».

Среді харчових добавок рекомендовані стимулятори обміну речовин - вітамінно-мінеральні комплекси, окремо Q10 Коензим, вітамін С, женьшень та інші рослинні компоненти.

Діети на кефірі дозволяють у короткий термін домогтися гарних результатів у корекції фігури та ваги. Цей ефект досягається за рахунок того, що самі дієти є досить екстремальними. Тому перш ніж почати дієту на кефірі, проконсультуйтеся зі своїм лікарем. Ці дієти абсолютно несумісні з такими захворюваннями, як гастрит і виразка шлунка. Вони можуть принести відчутної шкоди здоров'ю, якщо ви страждаєте подібними захворюваннями.


Комментарии:

Оставить комментарий

Социальная сеть пагубно влияет на мозг..

По утверждению профессора нейрофизиологии по имени Дэн Сигал, частое посещение социальных сетей оказывает крайне пагубное влияние на ... подробнее

Радиация рак не вызывает..

Ученые установили, что непосредственной связи между дозами радиационного облучения, а также уровнем риска развития рака не существует. В ... подробнее

Ученые: Здоровое питание защищает от инф..

Гарвардские ученые доказали пользу правильно составленной системы питания. Секрет состоит в том, чтобы удалить из ежедневного рациона ... подробнее

Все замечания и пожелания присылайте на info@greenrussia.ru.
Зеленая Россия – портал для дачников России. Все права защищены и охраняются законом. © 2007 - 2026.

При использовании материалов сайта, активная ссылка на www.greenrussia.ru обязательна.